top of page
  • Nyitvatartás
    Jelenleg előzetes időpont-egyeztetés után várunk üzletünkben. Időpontfoglaláshoz keress minket online elérhetőségeinken.
  • Garancia
    Új Bosch termékekre - 2 év Használt eBike - 1 hónap Használt egyéb termékekre - 1 hónap Szervíz szolgáltatásokra - 1 hónap Minden fel nem sorolt termékre jogszabály szerint
  • Fizetési módok
    Üzletünkben a következő fizetési módok érhetőek el: készpénz azonnali átutalás előreutalás Revolut azonnali pénzküldés (Revolut számla, okostelefon és mobilinternet elérés szükséges) Revolut online kártyás fizetés (bármilyen online vásárlásra alkalmas bankkártya, okostelefon és mobilinternet elérés szükséges)
  • Számlázás
    Minden esetben névre szóló számla kerül kiállításra, amit e-mailben küldünk meg. A számlában alanyi adómentes ÁFA kulcsot alkalmazunk.
  • Milyen termékeket árultok?
    Üzletünkben válogatott termékkínálattal állunk rendelkezésedre. Kifejezetten a városi és túra elektromos kerékpározáshoz szükséges és hasznos felhozatallal várunk.
  • Melyik termékek vannak raktáron?
    Az aktuális raktárkészletről érdeklődj elérhetőségeinken. Ha esetleg valami nincs készleten, akkor egyeztetés után igény szerint megrendeljük számodra.
  • Nem találom a keresett terméket, de látom hogy forgalmazzátok az adott márkát. Mit tegyek?
    Weboldalunkon a legtöbbet keresett és válogatott termék kínálattal találkozhatsz. Ha ettől eltérő terméket szeretnél vásárolni tőlünk, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és jó eséllyel be tudjuk rendelni a kívánt terméket számodra.
  • Mennyi időnként kell szervizelni az eBike-om?
    Javasolt minden évben elvinni a kerékpárt egy éves karbantartásra. Ezentúl - használat függvényében - kb. 300 km-ként a láncot is újra kell olajozni/waxolni. Elektromos kerékpárt érdemes olyan szervizbe vinni, ahol az elektromos rendszert is karban tudják tartani és el tudják végezni a szükséges javításokat. Nézz körül eBike szerviz menüpontunk alatt, ahol éves és évközbeni karbantartási csomagot is találsz.
  • Mikor kell szervizelni az eBike-om?
    Amennyiben bármi problémát észlelsz a kerékpárral kapcsolatban, érdemes azonnal felkeresni egy kerékpár szervizt. Javasolt minden évben elvinni a kerékpárt egy éves karbantartásra is. Ezentúl - használat függvényében - kb. 300 km-ként a láncot is újra kell olajozni/waxolni.
  • Milyen kerékpárokat szervizeltek?
    Bosch, Fazua és FIT rendszerü elektromos kerékpárokat szervizelünk. Hivatalos Bosch, Fazua és FIT eBike szervizként fontosnak tartjuk a megfelelő felkészültséget és szakértelmet, ezért folyamatosan képezzük is magunkat.
  • Mennyi időt vesz igénybe a szervizelés?
    Minden esetben a választott szolgáltatástól függ, hogy mennyi ideig tart a szervizelés. Igyekszünk a lehető leghamarabb végezni a művelettel, hogy mihamarabb újra a nyeregbe pattanhass. A várható időtartamról mindig egyeztetünk veled.
  • Hivatalos Bosch/Fazua/FIT eBike szerviz vagytok?
    Igen, hivatalos Bosch/Fazua/FIT eBike szerviz vagyunk. Folyamatosan részt veszünk az előírt képzéseken, ezzel jogosultságot szerezve a eBike-ok szervizelésére, karbantartására. A hivatalos Bosch eBike szervizeket az alábbi linek találod:
  • Garancia időn belül is fordulhatok hozzátok a problémámmal?
    Igen, ha a Bosch eBike rendszerével van gond, akkor hivatalos Bosch eBike szervizként tudunk segíteni a garanciális ügyintézésben. Amennyiben a kerékpár más részével van probléma, akkor garanciális ügyintézéssel kapcsolatban kérjük keresd fel a forgalmazót vagy annak partnerhálózatát. Nem garanciális szerviz esetén a teljes kerékpárral kapcsolatban keress minket bizalommal.
  • Garancia időn túl is fordulhatok hozzátok a problémámmal?
    Igen, Bosch eBike rendszerével, valamint a kerékpár további részegységeinek karbantartásával, javításával is keress minket bizalommal.
  • Máshol vettem az eBike-om, vihetem hozzátok?
    Természetesen! :) Részletes szerviz szolgáltatásainkat lásd az eBike szervíz menüpont alatt.
  • Hozott alkatrészt is beépítetek?
    Kérlek egyeztess velünk ezzel kapcsolatban. Amennyiben a terméket mi is be tudjuk szerezni, akkor hozott alkatrész esetén előfordulhat, hogy a szolgáltatás díja növekszik az oldalon találhatóhoz képest. Hozott alkatrész esetén, az alkatrészre garanciát nem vállalunk.

Nem kaptál választ a kérdésedre? Lépj velünk kapcsolatba és segítünk!

bottom of page